Job 16 van 23


Report this listing

Solliciteren



HR Admin


Functie

Onze klant is gelegen centrum Brussel en zeer gemakkellijk bereikbaar met het openbaar vervoer. Zij hebben reeds meer dan 50 jaar ervaring in zijn vakgebied.


Jobomschrijving

  • Onderhoud van bestaande personeelsbeheersystemen om over correcte en volledige informatie te beschikken, zorg voor de continue codering van gegevens in loonadministratie-, tijdregistratie- en talentbeheersystemen.
  • Zorg ervoor dat administratieve en organisatorische taken vaak vertrouwelijk zijn (correspondentie, rapporten, presentaties, enz.).
  • Operationele ondersteuning bieden aan de HR-afdeling tijdens de uitvoering van projecten op HR-gebied, actief deelnemen aan diverse werkgroepen en projecten.
  • Je draagt ??bij aan en participeert in projecten binnen jouw vakgebied, conform het vastgestelde HR-beleid, om zo bij te dragen aan de uitvoering van de doelstellingen die voor de afdeling zijn vooropgesteld.
  • Actief deelnemen aan de uitvoering, coördinatie en opvolging van verschillende projecten binnen jouw specialiteit(en) (sociale verkiezingen, enz.) Fungeer als interne specialist en geef adviezen en adviezen op HR-gebied.
  • Zorgen voor goede relaties met interne en externe klanten en sociale partners. Deel kennis en ervaring met medewerkers en bedrijfsafdelingen.
  • Houd uzelf voortdurend op de hoogte van veranderingen en ontwikkelingen op het gebied van human resources, houd uw kennis up-to-date volgens de aanpassingen van de regelgeving om uw geloofwaardigheid te versterken via een dienstverlening die voortdurend gebaseerd is op actuele kennis.
  • Je bent back-up en assisteert bij de voorbereiding van de salarisadministratie

Jouw profiel

  • Je beschikt over een bachelordiploma met 5 jaar ervaring in administratie en bij voorkeur in HR-administratie.
  • Gedragsvaardigheden
  • U beschikt over volgende vaardigheden: Klangericht, Doelgericht en echte samenwerker
  • Discretie omtrent gevoelige gegevens
  • Integreren: Breng relevante verbanden tot stand tussen verschillende gegevens om ze synthetisch tot een samenhangend geheel te integreren, ontwerp alternatieven en trek adequate conclusies.
  • Adviseur: Heeft een adviserende rol binnen en buiten het bedrijf, bouwt een vertrouwensrelatie op met anderen op basis van geloofwaardigheid en expertise.
  • Betrokkenheid bij uw werk: wees volledig betrokken bij uw werk, geef altijd het beste van uzelf en streef naar de beste kwaliteit. Volhard, zelfs als u te maken krijgt met frustratie, tegenstand, spanning of vervelend werk.
  • Technische vaardigheden: MS Office-pakket
  • Je spreekt vloeiend Frans en Nederlands

Aanbod

  • Wij bieden je een boeiende rol in een stimulerende werksfeer en bieden ruimte voor het nemen van initiatief in een informele werksfeer.
  • Wij bieden je een vast contract, een aantrekkelijk salaris aangevuld met diverse extralegale voordelen (groeps- en hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, gratis abonnement openbaar vervoer).
  • Je komt te werken bij een marktleider die je middels regelmatige coaching de nodige opleidings- en doorgroeimogelijkheden biedt.
  • Bovendien bevinden onze kantoren zich in het centrum van Brussel en zijn ze gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer (vlakbij station Brussel-Noord-Rogier).

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht